2012. október 27., szombat

Hogyan tároljuk ékszereinket


A téma abszolút életem része, mivel ékszereket készítek, viselek, valahol tárolnom is kell azt a nem kis mennyiséget, amely a tulajdonomban van :)

Ékszertartóim egyike ez a DIY-darab, melyet még Gergő készített nekem születésnapomra:


A nyakláncok a vállfára szerelt akasztókon pihennek, a fülbevalók pedig a vállfára rögzített hálón lengedeznek.
 Nagyon egyszerű elkészíteni, csak egy vállfa, néhány kampó, egy háló és szögek kellenek hozzá:)





Másik kedvencemet az egyik legjobb barátnőmtől kaptam, szintén szülinapomra:)
Ebben a medáljaimat, bedugós fülijeimet és gyűrűimet tartom.



Ehhez az ékszertartóhoz én a fa teásdobozokat ajánlom, teafilterek helyett pakolásszátok őket tele az ékszereitekkel:)

Nos, a fenti a két kedvencem, de ezeken kívül még mini gyékény dobozkákban, kicsi üvegtálkákban és fonott kosárkákban rejtőznek az ékszereim.


Hoztam még pár ötletet, melyeket a netről szedtem innen-onnan, szerintem nagyon ötletesek, nekem a lentiek közül az egyik kedvencem a muffin-sütős tárolási módszer :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése