2012. november 26., hétfő

Betűk a dobozon


Hm, nem, ismét nem ékszeres bejegyzés, jelenleg elég kevés időm jut erre a tevékenységre, ha tudok is szorítani a napirendemben 1-1,5 órát az ékszerekre, akkor is csak a rendelésekkel foglalkozom, nem tudom meddig fog tartani ez az állapot, igyekszem azért hamarosan új ékszereket is hozni.  :)

Addig is megmutatom az egyik dobozomat, amit a napokban készítettem. Én most az egyre növekvő számú sminkcuccaimat költöztettem bele, de ékszerek, apróságok tárolására is tökéletes.




Amire szükség van:

-akármilyen használaton kívüli, alapjáraton kidobásra ítélt doboz (én most egy konyhai kisgép dobozát használtam fel)

-régi, "sohanemfogomelolvasni" könyv (nekem volt itthon egy szépen megsárgult könyvem, de amúgy antikváriumokban 100-200 Ft-ért már be lehet szerezni erre a célra tökéletesen megfelelő könyveket)

-Stiftes ragasztó (nem tudom mi a pontos neve, emlékeim szerint mi ált. suliban ragasztgattunk ezzel)


Nagyon egyszerű elkészíteni, egyszerűen vágjuk le a doboz egyik oldalát, attól függően, hogy álló vagy fekvő helyzetű dobozra vágyunk. Erre a célra szerintem a tapétavágó sniccer a legalkalmasabb, de egy sima ollóval is megoldható a dolog. Ez után vagdossunk ki a könyvből különböző méretű és alakú részleteket, majd a ragasztó segítségével ragasztgassuk fel a doboz oldalára, a darabok nyugodtan fedhetik egymást itt-ott. :)
Ha készen vagyunk, hagyjuk megszáradni, aztán pakolásszuk bátran tele!

Megjegyzés: Stiftes ragasztóból nem kell a legdrágábbat venni, viszont a legolcsóbb, nagyon gagyival sem érdemes próbálkozni szerintem, mert félő, hogy nem lesz tartós az így elkészült doboz. 
Én a legkisebb kiszerelésű UHU ragasztót vettem, kb 300 Ft volt, és még legalább 4-5 doboz elkészítésére elég lesz ahogy elnézem :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése