2012. október 23., kedd

Bókolás az ékszereknek


Régebben egyáltalán nem szerettem az ékszereket, valahogy sosem éreztem ingerenciát arra, hogy valami divatgyűrűt az ujjamra húzzak, vagy nyakláncot hordjak, sőt 13 éves koromig a fülem sem volt kilyukasztva, és én nem is bántam…Valószínűleg ez összefüggésben áll azzal, hogy a divat még minimális szinten sem érdekelt.

Oké 4 évesen természetesen én is szerettem Anya magassarkújában tipegni otthon (utólag is bocsi, kedves alattunk lakó Szomszéd), sőt,szívesen körbekentem rúzzsal a fél fejem is, de ezt a korszakot leszámítva inkább a fiús cuccokat, bő pólókat kedveltem..

„Idősebb” koromra azonban rájöttem, hogy öltözködni igenis jó, sokkal jobb a napom, ha valami olyan ruha van rajtam, ami tetszik, ami simogatja a szépérzékemet,ehhez pedig nagyban hozzá tudnak járulni az ékszerek.

A dizájner cuccokért és a drága arany –gyémántberakásos- ékszerekért a mai napig nem rajongok, de szép bizsukkal le lehet venni a lábamról.. :)
Szeretem, hogy egy jól megválasztott ékszer a legegyszerűbb póló-farmer kombót is teljesen fel tudja dobni, erre készítettem példának pár ruha- és ékszerösszeállítást:












Szerintem a fenti összeállításokból is jól látható, hogy milyen sokat tud dobni 1-1 szerelésen egy szép ékszer, tehát szeressük az ékszereket, és viseljük őket bátran !:) 

(Nyilván rengeteg féle-fajta ékszer létezik a világon, de mivel ez a blog a saját magam által készített ékszerekről szól, ezért velük hozok példákat. )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése