2012. november 17., szombat

5+5 dolog



Nemrég az egyik barátnőm által megismertem egy szuper weboldalt, ahol különböző témákban a szerkesztők megosztanak velünk 10-10 érdekes vagy humoros dolgot. Példákat nem írnék, aki szeretné (és sokan szeressétek, mert nagyon jó oldalról van szó!) látogasson el a www.tizdolog.hu weboldalra, érdemes :)

Az oldal adott ihletet ahhoz, hogy összeírjam az én tizes (vagy inkább 2×5-ös) listámat egyrészt magamról (próbáltam a "barnaahajamkékaszemem"-felsorolásoktól egy fokkal érdekesebb dolgokat összegyűjteni),és arról, hogy mit is adott nekem ez az egész ékszeres dolog. 

Rólam:

1. Itthon evés közben mindig szakácskönyveket bújok, egyszerűen jobban jóllakom, ha étkezés közben az "agyamat is táplálom". Kb 5 éves korom óta ezt csinálom, próbáltak leszoktatni róla a szüleim, nem sikerült nekik.:D

2. Kedvenc költőm Ady Endre és József Attila, Petőfi Sándor verseivel viszont ki lehetne kergetni a világból.

3. Elalvás előtt szeretek olvasni, ez jelenti számomra az átmenetet a napközbeni zsongás és az éjszakai nyugodt állapot között.

4. Kedvenc innivalóm a citromos víz (igazi citromból, és semmi cukor)

5. 2 éves koromig kopasz voltam, félő volt, hogy nem nagyon lesz hajam soha, ennek ellenére ma már szerencsére elég sok hajam van :D





Az ékszerezésről:

1. Kreatívabb lettem az élet elég sok területén, de főleg az alkotói munkát tekintve

2. Rengeteg kedves embert ismertem meg, beleértve az oldal követőit, akikkel már személyesen is találkoztam vagy akikkel több levelet is váltottam, és néhány nagyon aranyos alkotótársat is.

3. Hasznosabban töltöm a szabadidőmet, mint régen, a délutáni 1-2 órás alvás helyére lépett az alkotás/levelekre válaszolás/csomagolás, így a lelkiismeretem is nyugodtabb egy jó ideje :)

4. Sikerült fejlesztenem a fotós "tudományomat". Nyilván nem tudok még most sem normálisan fényképezni (pláne így, hogy az utóbbi pár hónapban a mobilommal vagyok kénytelen mindent megörökíteni), de sikerült felfedeznem, hogy a fényképezőgépeken nem csak a "KATT" gomb létezik

5. Felelősségteljesebb lettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése