2012. október 22., hétfő

Bemutatkoznék



Sziasztok!


A nevem Angi, hobbiként ékszerkészítéssel foglalatoskodom lassan másfél éve. Eleinte gyurmaékszereket készítettem, aztán lassan áttértem a bronz- és üvegalkatrészekre, napjainkban velük dolgozom. Közel 1 éve készítgetem az ékszereket sok-sok örömmel és lelkesedéssel :) (jó, néha csak közepesen sok lelkesedéssel:))


Az egész kézm
űveskedés nálam nem a gyurmánál kezdődött persze,12-13 éves korom körül gyöngyből alkottam ezt-azt, hamar megtanultam kötni,majd horgolni is, de egyik foglalatosság sem tudott lekötni hosszabb ideig, így mindig újabb és újabb technikákat próbáltam ki. Egyelőre az üvegékszerek és köztem nagy a szerelem, remélem ez így is marad sokáig :)


Mivel alkotni jobban szeretek, mint írni,ezért beszéljenek most helyettem a képek: 


  1-2 kedvenc gyurmaékszerem













 Montázsok a kedvenc üvegékszereimből




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése